1. února 2015

Sečteno & Podtrženo: Leden 2015

S novoročním předsevzetím většinou všichni skončí stejně rychle jako začali a já vím, že bych nejspíš nebyla výjimka. Tak jsem si řekla dost! Letos žádné biče nebudou..

PŘEČTENÉ KNIHY:
Ale nějaké cíle jsem si dala. Jako třeba nekupovat tolik knih, začít víc číst a konečně pohnout s tím dvoumístným číslem nepřečtených knih dolů. A moje odhodlání, které zatím ještě nestačilo vyšumět, konečně přináší své ovoce..


  • Dřív než půjdu spát | S. J. Watson | 368 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Temná tajemství | M. Hjorth & H. Rosenfeldt | 464 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Vesmírná pouť 3: Plamen | A. K. Ryan | 312 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Obětina | S. J. Bolton | 528 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Monument 14 | E. Laybourne | 296 str. | ★ ★ ★ ★ ★
  • Naruto 17: Itačiho síla | M. Kishimoto | 188 str. | ★ ★ ★ ★ ★

NOVÁ LEDNOVÁ DÍŤÁTKA:
No, čtecí embargo je zaplaťpánbůh za mnou, takže svoje volné chvíle ve vlaku a autobusu zase trávím ve společnosti knih, ale co mi to bylo platný, když jsem si zas dalších 7 knih koupila, žejo! Chce to víc snahy, míň příležitostí a pokud možno přijít o práci, říkám to pořád! Protože..

Když se spojí výprodej a tyhle! knížky..



Když doplňuju (ne)konečnou sérii a nostalgicky vzpomínám..


Když Hosta potřebuju v papíru..


A rovnou i s dalším dílem..


Když pořizuju pokračování skvělé četby..



Toť vše. Společné foto na závěr..



..a za měsíc na viděnou!

2 komentáře:

  1. Pěkné přírůstky. :)
    Hodně jsi mě nalákala na ty Temná tajemství. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já si taky říkám, že si nic kupovat nebudu, a pak najdu nějakou neodolatelnou nabídku. Nad Monumentem 14 stále uvažuju (ale zatím moc nevím, co k němu) :-)

    OdpovědětVymazat